An Ordinary Case
A man is accused of murdering his wife. His lawyer must defend him against all odds, and especially against himself.
Recalling the unpredictable Anatomy of a Fall, this twisty tale of crime and punishment from French acting legend Daniel Auteuil extends beyond the confines of the courtroom drama. In a dizzying maze of half-truths and deceptive evidence, the delivery of justice is as serpentine as human nature.