Ana, mon amour
With his domestic saga Child’s Pose winning Berlin’s Golden Bear in 2013, auteur Cãlin Peter Netzer soon gained his own spot within Romania’s growing team of arthouse talents. Four years later, his follow-up: a jigsaw breakdown of a long-term relationship that sensually flashes forward and back.