Anaïs in Love
Anaïs is thirty and broke. She has a lover, but she’s not sure she loves him anymore. She meets Daniel, who immediately falls for her. But Daniel lives with Emilie–whom Anaïs also falls for. This is the story of a restless young woman. And the story of a profound desire.
Stories about quarter-life crises are in abundance, but this charming debut feature gives new magic to the genre. Starring alongside an assured Valeria Bruni Tedeschi, Anaïs Demoustier sparkles as the blithe protagonist who finds herself in a haphazard tangle of sexual and intellectual awakening.