Anatomy of a Fall
When her husband Samuel is mysteriously found dead in the snow below their secluded chalet, Sandra becomes the main suspect when the police begin to question whether he fell or was pushed. The trial soon becomes a psychological journey into the depths of Sandra and Samuel’s complicated marriage.