Animals
Would-be writer Laura and her free-spirited bestie Tyler share a messy Dublin apartment and a hearty appetite for booze. Yet when Laura decides to focus on her novel and falls for Jim, a charming but straitlaced pianist, their friendship is strained and Tyler worries that the party may soon be over.