Another Man
François and his girlfriend move to a small town, where he finds a job as a film critic at the local paper, writing reviews he secretly copies from a highbrow art magazine. When he meets celebrated critic Rosa, he falls for her charms and an erotic game of merciless manipulation begins between them.