Another Year
Over the course of four seasons, Another Year explores the life of a sublimely happy older married couple, Tom and Gerri, and their various friends and family members, who struggle to find the happiness that Tom and Gerri have cultivated.
Mike Leigh’s compassionate take on the intricacies of human drama shines through in this quietly masterful study of the passage of time. Jim Broadbent and Ruth Sheen are a glorious married couple, but its Lesley Manville (Phantom Thread) who steals the limelight as their lonely single friend.