Kyoko is a twenty-one-year-old artist who loves being at the centre of attention. One day, feeling down, she lashes out against her assistant, sexually humiliating her in front of the rest of the staff leading to intriguing consequences.
Genre-bending Japanese provocateur Sono Sion (Love Exposure) flips his assignment on its head, transforming his softcore film into a candy-colored, fourth-wall-breaking exposé of the sex (and art) industry.