Follows a Formula One driver who comes out of retirement to mentor and team with a younger driver.
Unadulterated bravado and smart sporting strategy fuel this winning Brad Pitt vehicle from Top Gun: Maverick director Joseph Kosinski. As rock songs blast over the thunderous revving of engines, Pitt’s faded icon and Damson Idris’s rising star face the track’s biggest adversaries: themselves.