Apocalypse After
The oneiric world of director Bertrand Mandico (The Wild Boys) is fueled with overflowing female desire, erotic creatures and lavish landscapes, all scintillating with resplendent colors. A film-within-a-film set during the production of a fantasy movie is a delight for all the senses!