Arcadia
A tender indie from writer-director Olivia Silver, this father-daughter road-trip drama perfectly captures the troublesome threshold between childhood and adolescence. Co-starring great American actor John Hawkes, Arcadia took home the Berlinale Generation section’s top prize: the Crystal Bear.