Arrhythmia
Striking an exquisite tragi-comic balance, Arrhythmia is a strangely reanimating tale of a dissolving marriage, set mostly in an emergency unit. An award-winning film led by compelling performances, containing astute political commentary and fuelled with litres of booze.