Arsenal
A demobilized soldier returns to Kiev during a celebration of Ukrainian freedom in 1918. He soon challenges the authorities by urging workers of the Arsenal, an ammunition factory, to support the Bolsheviks against Ukrainian Nationalists and fight for the Revolution after the overthrow of the Czar.