Atropia
A beautifully modulated turn from Alia Shawkat complicates the broader fun of this zany war satire, costarring Callum Turner. A playfully shot debut feature, Atropia lands its different strands skillfully: touching human drama, tangly undercover romance, and confrontational send-up of US militarism.