Attraction
Set against the backdrop of the Vietnam War, a married woman goes on a whirlwind trip through the psychedelic English youth scene, which awakens her to the carnal offerings of an African-American man.
Otherwise known as The Artful Penetration of Barbara (gulp), Tinto returned to London for this deliriously provocative pop collage about interracial romance that hums with the psychedelic zeitgeist. A social and political affront inflected by the spirit of ’68.