Aurora
Set in a sanatorium called Aurora, a variety of characters, such as a middle-aged woman alone on vacation, a renowned TV program host, a perverted middle-aged man, Chinese businessmen and a bunch of troublemakers on drugs, continuously appear and events follow upon one another.
An enigmatic Soviet-era sanatorium is the distinctive backdrop to this episodic comedy of characters, probably unlike anything you’ve seen before. With its fragmented, non-linear storytelling and darkly absurdist humor, a profound mystery swirls at the center of Bekzat Pirmatov’s deadpan debut.