Returning to the whimsical love for fashion that shone in Caprice, Joanna Hogg finds an improbable protagonist in a designer handbag in this short film. Complemented by lavishly tactile, immersive imagery, the luxury item speaks with wry humor not only to the fickleness of trends, but fate itself.