Awakening Dust
This is the story of a man who has suffered the transgressed living a life of crime and corruption. The hood is the stage where he roams the streets invisible, ignored, lonely, lost in misery. An unfortunate event will move Chano´s protective instinct and will make him go back to the crime world.
A visceral yet empathetic look at the origins of violence, Awakening Dust surveys the desperation that seeps into the souls of those who live on the margins. Hari Sama worked with people from the real-life community of “Campamento 2 de Octubre,” giving a raw authenticity to fictional events.