‎Ayotzinapa‬: Chronicle of a State Crime
The story of the armed kidnappings and forced disappearance of the 43 Normalista students in 2014 in Mexico, that uncovers the criminal involvement between the police and military authorities, as well as between the political and economic elite of Mexico, that respond to the same interests.