A strange doorway appears in the basement of a furniture showroom, leading to an endless network of interconnected rooms. In this liminal space where time bends, the only thing scarier than getting lost is the sense that something is lying in wait.
The maddening repetitions of a faltering monoculture fuel metaphysical nightmares in this thrillingly original horror mood-piece from twenty-year-old wunderkind Kane Parsons. Cannily extending the online creepypasta mythos of the same name, Backrooms looses its audience into liminal space.