Bad Girls Go to Hell
After hubby Ted goes to work, Ellen putters around the apartment in her nightgown cleaning up. When she takes the trash out, the janitor forces her into his apartment and rapes her. When he tries to rape her again, she dispatches him and then hits the road, a fugitive from injustice.
Bad Girls Go To Hell portrays a nightmarish cycle of violence and retribution through dizzying camerawork and disembodied voice-overs. Lacy lingerie, noir-lit bedsits, and a scuzzy N.Y. skyline bring to life this young woman’s flight from fate in the big bad city. One of our favorite Wishman films!