Bad Poet
Writer, poet, playwright, journalist, soldier and patriot, Gabriele D’Annunzio inspired Mussolini’s Fascist Movement. He is ending his life in exile, determined to fight against the fascist oppression. The Duce fears him and sends a young Italian federal to watch over the ‘evil poet’.