Barbie
Based on the Barbie fashion dolls by Mattel, it is the first live-action Barbie film after numerous computer-animated direct-to-video and streaming television films. Barbie suffers a crisis that leads her to question her world and her existence.
Leaping out of her pink plastic wonderland onto the big screen, the most famous doll in the world is ready to break free in Greta Gerwig’s epic live-action adventure, starring Margot Robbie and Ryan Gosling. It’s time to put on your perfect summer outfit and channel your inner Barbie and Kenergy!