Andrea wants to move while Leid waits for her imprisoned husband. Neighbors in a district in the suburbs of Belo Horizonte, they try to avoid the dangers of a drug war and prevent the tragedies brought along by the rain.
Juliana Antunes proves herself as a new talent in Brazilian cinema by providing a voice to the resilient women of the favelas with this uncompromising debut. The candid conversations between Andreia and Leid present an unfiltered female perspective of the on-going battles faced during gang wars.