Beach Rats
On the outskirts of Brooklyn, Frankie, an aimless teenager, suffocates under the oppressive glare cast by his family and a toxic group of friends. Struggling with his own identity, Frankie begins to scour hookup sites for older men while entering into a relationship with a young woman.
Prior to making waves with Never Rarely Sometimes Always, Eliza Hittman directed this sensual and assured coming-of-age story. Winner of the Directing Award at Sundance, Beach Rats stars Harris Dickinson (Babygirl) as a Brooklyn teenager imbued with vulnerability and quiet yearning.