Beast
A troubled woman living in an isolated community finds herself pulled between the control of her oppressive family and the allure of a secretive outsider suspected of a series of brutal murders.
Intensified by the loneliness of island life, the ecstasy of toxic love leads to chilling consequences in Michael Pearce’s BAFTA-winning debut. In a breakout performance that swings between blushing naivety and pure rage, Jessie Buckley proves herself to be a force of nature in contemporary cinema.