Beasts Clawing at Straws
A Louis Vuitton bag stuffed full of cash sends a group of lowlifes on a desperate chase for fortune. Fish-mongering gangsters, a greasy cop, an “innocent” gym cleaner, a young sex worker, her abusive husband, her ruthless boss and her clueless boyfriend al scheme to get their hands on the bag.