Beautiful New Bay Area Project
While inspecting a wharf, young Amano, president of an urban planning company, meets beautiful laborer Takako and falls in love at first sight. However, she does not return his affections, so he steals her ID card and goes on the run from the infuriated Takako.
Kiyoshi Kurosawa is a deft practitioner of almost any genre, including martial arts! His action film is typically but compellingly strange, intertwined with the industrial development of the Japanese waterfront. The fights, when they come, have a sense of realism that is as unusual as it is bracing.