Natalia and Carlos, both aged 20, are in love but struggle to survive in Spain. They drift along without ambitions, picking up odd jobs and trying to keep each other happy. However, when Natalia becomes pregnant, circumstances change. To earn some money, they decide to shoot an amateur porno film.