Before Midnight
Almost two decades after they met by chance on a Vienna-bound train, Jesse and Celine are married and spending the summer in Greece with their two daughters. Over the course of one evening, the two examine the state of their relationship.
Witnessing the evolution of Jesse and Céline’s relationship over two decades ranks among the most sublime cinematic experiences. This final instalment of Richard Linklater’s landmark “Before Trilogy” is an epic triumph of storytelling—a sun-kissed reunion at the intersection of love, time, and film.