Beginning
One of the most striking debuts in recent memory, Dea Kulumbegashvili’s feature marks the revelation of an exciting new voice in cinema. Shot in luminous 35mm long takes that boldly evoke isolation and longing, it tells a profound story of a woman’s resilience facing communal hostility and violence.