Bellflower
Woodrow and Aiden spend all of their free time building flamethrowers and muscle cars in preparation for an apocalypse that will clear the runway for their imaginary gang. But when Woodrow falls hard in love, he embarks on a journey more devastating and fiery than any of their apocalyptic fantasies.
Made with custom-built cameras, this fiercely imaginative low-budget thriller caught us off-guard with its visceral, bold vision of machismo and romance in the futuristic dystopia of L.A. In an all-too-conservative indie environment, Bellflower is scrappy filmmaking at its best!