Below Dreams
Below Dreams follows the lives of three people—Elliott, newly arrived from NYC, single mother Leann, and unemployed father Jamaine—as they negotiate New Orleans’ streets to fulfill their dreams. But as each one faces the city’s realities, it gets clear that with change must also come sacrifice.
Garrett Bradley’s Time is one of the great documentaries of recent years, so we’re thrilled to be presenting her brilliant debut fiction feature. With its semi-improvised performances and impressionistic textures, this lyrical wonder is a piercingly humanistic marvel of millennial portraiture.