Better Than Chocolate
Two attractive young lesbians, Maggie and Kim, meet in Vancouver, develop a passionate romance, and move in together. Meanwhile, Maggie’s well-meaning but naive mother Lila gets divorced and decides to move to Vancouver and join the household.