Between Sisters
Ornella and Teresa are sisters who have cared for each other through their whole lives. Teresa is now in her life’s twilight, and her memory is slowly fading out. Before it’s too late, Ornella decides to confront her with a painful untold story that might change their close bond forever.
For his sophomore feature documentary, Gerosa strives to balance the personal & the universal—exploring the intimacies and intricacies of the bond between his 68-year-old mother and her 90-year-old sister. An anxious family drama, increasingly tense and strained as certain secrets begin to surface.