Beuys
A chronicle of the life and work of the iconoclastic, 20th-century German sculptor and performance artist Joseph Beuys.
Whether you view him as an innovator, a hack, or are entirely unfamiliar, this multi-angled doc-portrait captures the beautiful chaos of the great modernist artist Joseph Beuys. This most divisive figure is unfurled with irresistible exactitude, salacious archival footage, and riveting interviews.