A hilarious, satirical metafiction about art cinema and the film industry, Bienvenido Welcome is a critical work in Mexico’s independent film scene of the ‘90s. Explosively provocative, Gabriel Retes’ masterpiece doesn’t shy away from some difficult laughs.