Big Buck Bunny
Big’ Buck wakes up in his rabbit hole, only to be pestered by three critters, Gimera, Frank and Rinky. When Gimera kills a butterfly, Buck decides on a payback Predator-style.
Channelling the anarchic spirit of Chuck Jones and the Looney Tunes gang, Big Buck Bunny sees the titular dope endure endless hassle from a trio of psychotic critters. Some Home Alone-style revenge is in order if the big guy is going to get some peace. Colorful, zany and wickedly funny.