Birds (or How to Be One)
A film about how to become a bird, in nine steps. A man who doesn’t want to walk anymore, but to fly, states you can turn in any direction in the sky. “Gravity is mortality,” says another. In the meantime, the two men go in search of birdman Hoopoe.