A painter with a turbulent history, a lawyer who packed in his job after suffering a heart attack, a doctor disenchanted with his profession, and a career woman who has made loneliness a lifestyle. These characters are all patrons of Black & White, an Ankara bar that has been around for 25 years.
Ahmet Boyacıoğlu makes his debut with a tale of an eccentric bunch of lost souls who cross paths in a bohemian bar in the middle of Ankara. Led by legendary actor Tuncel Kurtiz, this ensemble drama oscillates between soul-searching intimacy and light-hearted musings on the human condition.