Black Moon
After skirting the horrors of a mysterious war being waged in the countryside, beautiful young Lily takes refuge in a remote farmhouse, where she becomes embroiled in the surreal domestic life of an extremely unconventional family.
Just as its title indicates, Black Moon is Louis Malle’s UFO: an experimental object with touches of Freud, Buñuel and Carroll. Set in the near future, this surrealist, psychosexual fairy tale hints to the women’s liberation movement, and counts the legendary Sven Nykvist as cinematographer!