Blancanieves
The thwarted destinies and evil stepmothers of a Grimm brothers fairy tale are transposed to 1920s Andalucía, at the heart of Spain’s traditions and history, in this dazzling homage to silent cinema. An enchanting cinematic wonder, acting both as a mockery and a celebration of Spanishness.