Mônica is an actress in a crisis triggered by the overexposure of her life as a celebrity. Young Kelly is not aware of that when she unsuccessfully tries to speak to Mônica as she is leaving a film shooting, in Brazil’s countryside. Kelly will not give up and decides to try to meet her muse again.