Blissfully Yours
Winner of the Un Certain Regard prize in Cannes, this innovative meditation on sexuality and happiness cemented the reputation of Apichatpong Weerasethakul. A languidly enigmatic ode to the pleasures of the moment, Blissfully Yours is among the great director’s most sensual and playful films.