Bloodsucking Freaks
In New York’s Soho district, master of ceremonies Sardu runs the Theater of the Macabre together with his dwarf assistant. When the critic Creasy Silo dismisses their work, Sardu has him kidnapped. At the same time, the impresario persuades ballerina Natasha Di Natalie to perform in his new show.
This 1976 release from Troma furthers their dedication to the continual upset of all mainstream values. A treatise on the many possibilities of degenerate art, Bloodsucking Freaks is cinema as a grand guignol of vulgarity and violence. Not for the faint of heart!