bluish
Errol and Sasha, two somewhat disoriented characters in their twenties, are each aimlessly drifting through a city’s gloomy winter days. While casting a soft gaze on fragments of their everyday lives, people, stories, places, and realities start to overlap and intertwine.
Smudging introversion with a subtle touch, Milena Czernovsky and Lilith Kraxner’s double character study is also an experiment in color. Evoking mood through shades of blue—pensive periwinkle, hesitant cerulean, boldest sapphire—bluish distills the blurred feeling of hovering between phases of life.