Body Electric
Elias is a young man who migrated from northeastern Brazil to Sao Paulo. His daily life is divided between the factory where he works and ephemeral encounters with men. With the arrival of Fernando, an African immigrant, Elias starts to look at the production line with sudden interest.
Richly textured from start to end, this LGBTQ+ drama offers an authentic portrait of working life in modern-day Brazil. Directed with a heart-warming interest in capturing the fleeting vibrancy of first love, Body Electric confirms Marcelo Caetano as a young talent to watch.