Boi de Prata
The wealthy farmer Elói Dantas decides to increase his patrimony even further by exploiting ores. To do this, he tries to appropriate the small site of Antônio Vaqueiro. Desperate, Antônio rushes to the aid of the gypsy healer Maria dos Remédios and the poet Tião Poeta to face the greed of Elói.