Boiling Point
On the busiest night at a top London restaurant, head chef Andy Jones faces mounting personal and professional crises. A surprise health inspector visit, high guest demands, and staff tensions push him to his limits as he fights to keep everything from unraveling.
Echoing the rambunctious, nonstop thrills and spills of a service industry shift, this nail-biting restaurant drama unfolds in a single, unbroken take. With a livewire lead performance from Stephen Graham, Boiling Point sets myriad plates spinning before crashing every one of them to the ground.