Bomboş
Forty year old Günel, whose only passion in life to photograph inanimate objects, meets an energetic and sympathetic but have a dark past Şefik. During the Cyprus holiday that he won in the company lottery watching Şefik in neighboring villa out distress, Günel witnesses an unexpected… murder?